Usługi post-wdrożeniowe
Wsparcie, serwis, szkolenia
Szkolenia
Posiadaną wiedzą i doświadczeniem dzielimy się z naszymi klientami. Organizuje szkolenia dla instalatorów, administratorów lub użytkowników rozwiązań Interactive Inteligence. Szkolenia obejmują szeroką tematykę związaną z teleinformatyką oraz szczegółami systemu CIC. Administratorzy IT po naszym szkoleniu są w stanie sami administrować systemem CIC co korzystnie wpływa na koszty utrzymania systemu. Jeżeli jesteś zainteresowany wypełnij formularz i wyslij.
Serwis
Rozszerzeniem usługi wsparcia lub samodzielną usługą jest realizacje wszystkich zadań związanych z rozwojem, modyfikacją lub pielęgnacją systemu. Usługi mogą być wykonywane zgodnie z umową zapewniającą ryczałtowe rozliczanie wykonywanych prac jak również gwarantujące terminowość realizacji wszystkich zleceń. Oczywiście realizujemy zlecenia od firm z którymi nie jesteśmy związaniu umowami. Wykonujemy tez zlecenia jako podwykonawcy dla integratorów.
Jesteśmy w stanie rozszerzyć posiadany przez państwa system o każdy z dostępnych komponentów z bardzo rozległej palety CIC. Wykonujemy tez zlecenia jako podwykonawcy dla integratorów. Jesteśmy w stanie rozszerzyć posiadany przez państwa system o każdy z dostępnych komponentów z bardzo rozległej palety CIC. Wykonujemy prace integracyjne z systemami klient lub firm trzecich, Wykonujemy modyfikacje systemu CIC zgodne ze zleceniami i potrzebami klienta – modyfikacja handlerów.
Posiadamy gotowe modyfikacje:
- Integracje systemu CIC z platforma SMS C Polkomtela. Użytkownicy CIC mogą wysyłać oraz odbierać wiadomości SMS. SMS’y mogą być dystrybuowane w systemie na zasadach ACD.
- Funkcja wstrzymująca nagrywanie w chwili autoryzacji karty kredytowej z możliwością powroty do nagrań,
- Funkcja automatycznie logująca wybranych użytkowników do systemu bez konieczności używania aplikacji. Sprawdza się w zastosowaniach telefonii biznesowej gdzie pracownicy posiadają ograniczony dostępu do komputera.
Wsparcie
Specjalizujemy się w usługach polegających na objęciu systemu telekomunikacyjnego Klienta wsparciem technicznym na wypadek awarii systemu. Zapewniając poziomi odpowiednim dla wymagań ustalonych w umowie - SLA Service Level Agreement z możliwą opcją 24/7/365. Posiadamy stok zapasowego sprzętu więc w przypadku awarii gwarantujemy sprzęt rezerwowy umożliwiający dalsze działanie systemu do czasu usunięcia usterki, naprawy, Zdalne monitorowanie systemu - nasza firma posiada stanowiska stałego nadzoru nad systemem klienta. Sami monitorujemy stan sprawności systemu. Służymy pomocą - tzw. ”Help Desk” – lokalny administrator lub upoważniona osoba może zgłosić zapytanie drogą telefoniczną, e-mail lub faxową.
Kontakt
Telefonix Sp. z o.o.
ul. Grochowska 306/308
03-840 Warszawa
Polska
biuro@telefonix.pl
tel. +48 (22) 673 18 86