Innowacyjny, wstępnie zintegrowany pakiet oprogramowania do zarządzania całą komunikacją biznesową na jednej platformie. Zawiera kompletny system telefoniczny dla użytkowników biznesowych, łącząc integrację aplikacji Microsoft oraz wiadomości wraz z dostępem do zdalnych i mobilnych, także. Pracująca w środowisku Windows. Funkcjonalność PBX / IP PBX, poczta głosowa, serwer faksów oraz zunifikowana komunikacja obejmują swoim zasięgiem całe przedsiębiorstwo
Skalowalność
50-50 000 agentów ACD, 1 500 - 15 000 użytkowników biznesowych.
-
Możliwość rozwoju poprzez dodawanie serwerów obsługi mediów.
Funkcje dla użytkowników biznesowych
Przetwarzanie połączeń w centrali IP PBX
-
Konfigurowalny plan wybierania numerów oraz kierowanie wg metody DID (Direct Inward Dial – bezpośrednio do numerów wewnętrznych).
W pełni funkcjonalna konsola operatora
-
Szybkie przełączanie i wybieranie, klawisze skrótów, pasek narzędziowy bazy kontaktów i inne.
Telefony biurkowe z kompletem funkcji
-
Tryb oczekiwania, przełączanie, identyfikacja dzwoniącego, powiadomienie o połączeniu i oczekującej wiadomości itd.
Bogate możliwości klienta desktopowego
-
Telefon SIP
-
Zarządzanie obecnością w czasie rzeczywistym
-
Nagrywanie i monitorowanie połączeń na żądanie
-
Konferencje z udziałem do 96 osób
-
Bazy kontaktów oraz mechanizmy szybkiego nawiązywania połączeń
Wbudowana kontrola połączeń w środowisku Microsoft
Paski narzędziowe w postaci wtyczek do aplikacji Outlook, Dynamics™ GP i CRM, a także na pulpit Windows®
-
Wyskakujące okienka informacyjne dla kontaktów Outlook i pozycji dziennika, a także Dynamics GP i CRM
-
Oparty na danych IVR dostęp do aplikacji Dynamics GP i CRM
-
Integracja zdalnego nadzoru połączeń z Live Communications Server oraz Office Communications Server
Przesyłanie komunikatów
Tylko poczta głosowa lub zunifikowana obsługa wiadomości
-
Po dokupieniu licencji na Fax Server można wysyłać faksy prosto z komputera
Obsługa wielu języków
-
Angielski, polski, hiszpański, francuski, niemiecki, japoński i inne.
Raportowanie
-
Ponad 100 standardowych raportów, w tym szczegółowe raporty o połączeniach oraz własne raporty użytkownika definiowane wg potrzeb.
Funkcje dla centrum kontaktowego
Automatyczne rozdzielanie połączeń (ACD)
-
Kolejkowanie multimediów, routing wiadomości e-mail.
-
Usługi webowe • internetowy serwer czatów
-
Czat internetowy, przesyłanie czatu na e-mail, nagrywanie i przełączanie czatów.
Monitoring jakości
-
Powiadomienia i monitoring w czasie rzeczywistym systemu/ agentów/ zespołów.
Łatwa integracja z CRM i aplikacjami biznesowymi
-
Obsługa okienek informacyjnych, zapytań do bazy danych oraz wbudowany nadzór połączenia.
Zarządzanie wiedzą i automatyczne odpowiedzi
-
Zarządzanie bazami wiedzy i automatycznymi odpowiedziami przez e-mail i strony WWW.
Dla telepracowników i użytkowników mobilnych
Mobilny klient, firmowy numer wewnętrzny/ wirtualne biuro
-
Mobilny klient dla urządzeń Windows Mobile 5.0 i 6.0
-
Komputer może działać jako telefon z obsługą narzędzi QoS i SRTP
Jeden numer typu „podążaj za mną” i „znajdź mnie”
-
Pojedynczy numer telefonu pozwalający zlokalizować użytkownika w każdym miejscu.
Interaction Mobile Office™
-
Głosowy dostęp do poczty głosowej, wiadomości e-mail, kalendarzy w programie
-
Outlook, firmowych baz kontaktów oraz funkcji zarządzania obecnością.
Dla administratorów systemów i specjalistów IT
Wyższe bezpieczeństwo
Bezpieczna komunikacja oparta na standardach
-
Szyfrowanie ruchu danych za pomocą wbudowanego w Vonexus EIC symetrycznego algorytmu AES
-
Zgodne ze standardami szyfrowanie za pomocą protokołów TLS i SRTP od urządzeń końcowych do brzegowych sieci
Całkowicie nadmiarowa architektura
-
Dostępność całej firmowej platformy komunikacyjnej wynosi 99,999%.
Automatyczne aktualizacje za pomocą Interaction Update
-
Uniwersalny system, instalujący aktualizacje serwera CIC, aplikacji administracyjnych oraz funkcji klienckich dla wszystkich użytkowników, w tym aktualizacje zdalne.
Automatyczne przydzielanie telefonów Polycom®
-
Uwierzytelnianie i konfigurowanie telefonów w kilku prostych krokach, wprowadzanie nowych aktualizacji oprogramowania, szybsza konfiguracja, mniej błędów.
Interaction Recorder®
Kontrola jakości, innowacyjne funkcje oceny, szyfrowanie nagrań i gotowe raporty w ramach jednego środowiska do nagrywania i archiwizowania połączeń, e-maili, faksów i czatów.
Interaction Administrator®
-
Pojedynczy interfejs administracyjny do konfiguracji lokalnych i zdalnych użytkowników, linii, stacji, sieci IP, urządzeń SIP i połączeń cyfrowych.
Automatyczny pomocnik Interaction Attendant®
-
Konfiguracja routingu połączeń do użytkowników, grup roboczych i aplikacji
-
Tworzenie i aktualizacja komunikatów stanu oczekiwania, powitań, menu itd.
-
Routing połączeń wg metody DID/DNIS do konkretnych menu lub kolejek
-
Pobieranie od dzwoniącego numeru PIN, numeru konta itd.
Biblioteka Interaction Center Extension Library (IceLib)
-
Interfejs API do tworzenia niestandardowych aplikacji; integracja systemu telefonicznego między aplikacją a platformą CIC w celu wyświetlana okienek informacyjnych i wbudowanego nadzoru połączenia.