Konsultant II linii Wsparcia - Wdrożeniowiec
Integrator wysoko zaawansowanych systemów Contact Center i Unified Communications. Firma o ugruntowanej pozycji na rynku, specjalizująca się we wdrożeniach oraz kompleksowej obsłudze średnich i dużych przedsiębiorstw.
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Wdrażanie i utrzymanie systemów Contact Center i Unified Commumications
- Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania
- Przyjazna współpraca z Klientem
- Wspieranie rozwoju systemów
- Dzielenie się wiedzą w formie warsztatów i szkoleń.
Wymagania:
- Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymaniu systemów minimum 2 lata
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
- Znajomość rozwiązań Microsoft, SQL
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów służbowych, oraz pełnienia dyżurów serwisowych
- Umiejętność pracy w zespole
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence
- Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Gateway, IP PBX, SIP, SBC)
- Znajomość systemów Call Center (IVR, CTI, Dialer)
- Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL, ININ , itp.)
Oferujemy:
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
- Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku
- Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT
- Możliwość rozwoju i awansu
- Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych
- Elastyczne godziny pracy