AXA to jedna z największych grup ubezpieczeniowych na świecie. W swej ofercie posiada szeroki wachlarz ubezpieczeń oraz możliwość zarządzania aktywami.
![]() |
W AXA ubezpieczenia rozumiane są szeroko. Pragnie, aby dzięki produktom klienci mieli zapewnione bezpieczeństwo finansowe w każdej sytuacji i na każdym etapie ich życia. Takie podejście oznacza, że AXA na całym świecie oferuje zintegrowane z ubezpieczeniami plany oszczędnościowe, inwestycyjne i emerytalne, usługi bankowe, kompleksowe zarządzanie aktywami, programy ochronne i zdrowotne, a także ubezpieczenia majątkowe, w tym komunikacyjne. AXAwspiera klientów wiedzą i doświadczeniem w zarządzaniu ryzykiem, aktywami, a także w zakresie ochrony zdrowia. AXA to więcej niż ubezpieczenia |
„Oferując naszym klientom szeroką gamę produktów i usług odpowiadamy na ich stale rosnące potrzeby związane z ubezpieczeniami, ochroną, oszczędnościami, emeryturą oraz planami finansowymi. Specjalizujemy się w tworzeniu kompleksowych rozwiązań. W naszych działaniach stawiamy na profesjonalizm i innowację, pragmatycznie myśląc o potrzebach naszych klientów”.
Aby temu sprostać koniczne jest odpowiednie narzędzie do kontaktów z klientem, AXA wybrała Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence. System CIC zintegrowany jest z korporacyjnym serwerem telekomunikacyjnym Cisco Call Manager, realizując funkcjonalności na potrzeby IVR, Call Center, korporacyjnej recepcji, działu HelpDesk oraz nagrywania rozmów. System zintegrowany jest tez z systemem CRM PIvotal. |
![]() |
Od roku 2011 za system odpowiada firma Telefonix, Elite Partnerfirmy Interactive Inteligence. Współpraca została rozpoczęta od migracji systemu CIC do wersji 3.0.