piątek, 27 listopad 2015 00:00

Avis

Rate this item
(0 votes)

Avis w Polsce rozpoczął swoją działalność jako jedna z pierwszych niezależnych firm rent a car w 1991 roku. Początkowo Biuro Zarządu Avis mieściło się w willi na Saskiej Kępie, pierwsze biura wynajmu rozpoczęły swoją działalność na warszawskim lotnisku Okęcie i w Hotelu Marriott, a wkrótce potem także w pozostałych największych miastach w Polsce. Liczba samochodów osobowych wzrastała w dużym tempie, z czasem wprowadzano w życie wciąż nowe oferty tj. oferta wynajmu długoterminowego, samochody z kierowcą czy wynajem samochodu dostawczego. Obecnie w flocie znajduje się ponad 1500 samochodów, a zarząd firmy mieści się w przy ulicy Łopuszańskiej w Warszawie.

Swoje sukcesy Avis zawdzięcza przede wszystkim zaufaniu klientów. Spośród prawie 100 pracowników Avis Polska, wielu związanych jest z firmą od momentu jej powstania, a zdobyte doświadczenie pomaga im dopasować właściwą usługę do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Od lat, kierując się mottem "We try harder", staramy się, aby nasz serwis był w pełni satysfakcjonujący dla wszystkich klientów.

Avis na świecie to już prawie 60 lat tradycji. Kiedy Warren Avis założył pierwszy punkt wynajmu samochodów w 1946 roku, nawet nie przypuszczał, że w ciągu kilku lat firma stanie się jedną z największych w tej branży. Wieloletnia historia i dotychczasowe sukcesy Avis na całym świecie zobowiązują nas do ciągłego doskonalenia naszych usług.

Komunikacja z klientami to kluczowa sprawa w branży wynajmu samochodów. Każdy telefon jest dla nas ważny, zarówno zapytanie o możliwość zrobienia rezerwacji w Polsce i na Świecie, jak i pytania związane z eksploatacją wynajętego samochodu. Dlatego tak ważny jest niezawodny system komunikacji. Dodatkowo bezpłatne połączenia pomiędzy pracownikami znacznie przyśpieszają realizację wykonywanych zadań, dzięki czemu utrzymujemy nasz serwis na najwyższym poziomie. Katarzyna Dobrzyńska, Kierownik Marketingu i PR – Avis Polska

Z tego powodu zarząd zadecydował o wdrożeniu rozwiązania telefonii IP, które pozwoli uprościć komunikację między oddziałową w firmie, usprawni obsługę działu rezerwacji pojazdów oraz umożliwi szybki rozwój. Ważne były rozwiązania potrzebne do zbudowania zawansowanego biura obsługi klienta. Wszelkie te wymagania spełnia rozwiązanie Interactive Inteligence. System został zainstalowany przez jednego z partnerów Interactive Inteligence, w roku 2009 Avis rozpoczął poszukiwanie partnera przejmującego pogwarancyjną obsługę systemu, od tego czasu nie przerwanie obsługujemy Avis Polska.

Obecnie Avis posiada 26 biur (Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań, Katowice, Wrocław, Rzeszów, Szczecin, Bydgoszcz, Łódź, Legnica, Zielona Góra, Lublin, Toruń, dzięki temu klient ma możliwość pozostawić wypożyczone auto w wybranym biurze Avis, a pracownicy biura mogą bez kosztowo porozumiewać się miedzy sobą. Bez wątpienia umacnia to pozycje firmy Avis na rynku wypożyczalni aut w Polsce i na Świecie.

Read 3216 times
More in this category: « Gothaer Knauf »

Klienci

Kontakt

Telefonix Sp. z o.o.
ul. Grochowska 306/308
03-840 Warszawa
Polska 

biuro@telefonix.pl
tel. +48 (22) 673 18 86 


Profesjonalne Doradztwo

Służymy wiedzą oraz doświadczeniem zdobytym na przestrzeni lat!


Czas to pieniądz

Wdrożenie naszych usług pozwoli Tobie i Twoim pracownikom zaoszczędzić czasu.


Nasi klienci

Posiadamy bogate CV, zaufały nam firmy światowej sławy! Przekonaj się do nas i Ty!


Osiągnij Sukces!

Nasze rozwiązania pozwolą na osiągnięcie obraneg celu! Osiągnij sukces z Telefonix!