Dla biznesu

Customer Interaction Center (CIC) jako korporacyjna platforma komunikacyjna. Niezawodne, zunifikowane rozwiązanie dla przedsiębiorstwa. Innowacyjny, wstępnie zintegrowany pakiet oprogramowania do zarządzania całą komunikacją biznesową na jednej platformie. Zawiera kompletny system telefoniczny dla użytkowników biznesowych, łącząc integrację aplikacji Microsoft oraz wiadomości wraz z dostępem do zdalnych i mobilnych, także. Pracująca w środowisku Windows. Funkcjonalność PBX / IP PBX, poczta głosowa, serwer faksów oraz zunifikowana komunikacja obejmują swoim zasięgiem całe przedsiębiorstwo

 

Skalowalność
50-50 000 agentów ACD • • 1 500 - 15 000 użytkowników biznesowych.

  • Możliwość rozwoju poprzez dodawanie serwerów obsługi mediów.


Funkcje dla użytkowników biznesowych
Przetwarzanie połączeń w centrali IP PBX

  • Konfigurowalny plan wybierania numerów oraz kierowanie wg metody DID (Direct Inward Dial – bezpośrednio do numerów wewnętrznych).


W pełni funkcjonalna konsola operatora

  • Szybkie przełączanie i wybieranie, klawisze skrótów, pasek narzędziowy bazy kontaktów i inne.


Telefony biurkowe z kompletem funkcji

  • Tryb oczekiwania, przełączanie, identyfikacja dzwoniącego, powiadomienie o połączeniu i oczekującej wiadomości itd.


Bogate możliwości klienta desktopowego

  • Telefon SIP
  • Zarządzanie obecnością w czasie rzeczywistym
  • Nagrywanie i monitorowanie połączeń na żądanie
  • Konferencje z udziałem do 96 osób
  • Bazy kontaktów oraz mechanizmy szybkiego nawiązywania połączeń


Wbudowana kontrola połączeń w środowisku Microsoft
Paski narzędziowe w postaci wtyczek do aplikacji Outlook, Dynamics™ GP i CRM, a także na pulpit Windows®

  • Wyskakujące okienka informacyjne dla kontaktów Outlook i pozycji dziennika, a także Dynamics GP i CRM
  • Oparty na danych IVR dostęp do aplikacji Dynamics GP i CRM
  • Integracja zdalnego nadzoru połączeń z Live Communications Server oraz Office Communications Server


Przesyłanie komunikatów
Tylko poczta głosowa lub zunifikowana obsługa wiadomości

  • Po dokupieniu licencji na Fax Server można wysyłać faksy prosto z komputera


Obsługa wielu języków

  • Angielski, polski, hiszpański, francuski, niemiecki, japoński i inne.


Raportowanie

  • Ponad 100 standardowych raportów, w tym szczegółowe raporty o połączeniach oraz własne raporty użytkownika definiowane wg potrzeb.


Funkcje dla centrum kontaktowego
Automatyczne rozdzielanie połączeń (ACD)

  • Kolejkowanie multimediów, routing wiadomości e-mail.
  • Usługi webowe • internetowy serwer czatów
  • Czat internetowy, przesyłanie czatu na e-mail, nagrywanie i przełączanie czatów.


Monitoring jakości

  • Powiadomienia i monitoring w czasie rzeczywistym systemu/ agentów/ zespołów.


Łatwa integracja z CRM i aplikacjami biznesowymi

  • Obsługa okienek informacyjnych, zapytań do bazy danych oraz wbudowany nadzór połączenia.


Zarządzanie wiedzą i automatyczne odpowiedzi

  • Zarządzanie bazami wiedzy i automatycznymi odpowiedziami przez e-mail i strony WWW.


Dla telepracowników i użytkowników mobilnych
Mobilny klient, firmowy numer wewnętrzny/ wirtualne biuro

  • Mobilny klient dla urządzeń Windows Mobile 5.0 i 6.0
  • Komputer może działać jako telefon z obsługą narzędzi QoS i SRTP


Jeden numer typu „podążaj za mną” i „znajdź mnie”

  • Pojedynczy numer telefonu pozwalający zlokalizować użytkownika w każdym miejscu.


Interaction Mobile Office™

  • Głosowy dostęp do poczty głosowej, wiadomości e-mail, kalendarzy w programie
  • Outlook, firmowych baz kontaktów oraz funkcji zarządzania obecnością.


Dla administratorów systemów i specjalistów IT
Wyższe bezpieczeństwo

Bezpieczna komunikacja oparta na standardach

  • Szyfrowanie ruchu danych za pomocą wbudowanego w Vonexus EIC symetrycznego algorytmu AES
  • Zgodne ze standardami szyfrowanie za pomocą protokołów TLS i SRTP od urządzeń końcowych do brzegowych sieci


Całkowicie nadmiarowa architektura

  • Dostępność całej firmowej platformy komunikacyjnej wynosi 99,999%.


Automatyczne aktualizacje za pomocą Interaction Update

  • Uniwersalny system, instalujący aktualizacje serwera CIC, aplikacji administracyjnych oraz funkcji klienckich dla wszystkich użytkowników, w tym aktualizacje zdalne.


Automatyczne przydzielanie telefonów Polycom®

  • Uwierzytelnianie i konfigurowanie telefonów w kilku prostych krokach, wprowadzanie nowych aktualizacji oprogramowania, szybsza konfiguracja, mniej błędów.


Interaction Recorder®

Kontrola jakości, innowacyjne funkcje oceny, szyfrowanie nagrań i gotowe raporty w ramach jednego środowiska do nagrywania i archiwizowania połączeń, e-maili, faksów i czatów.


Interaction Administrator®

  • Pojedynczy interfejs administracyjny do konfiguracji lokalnych i zdalnych użytkowników, linii, stacji, sieci IP, urządzeń SIP i połączeń cyfrowych.


Automatyczny pomocnik Interaction Attendant®

  • Konfiguracja routingu połączeń do użytkowników, grup roboczych i aplikacji
  • Tworzenie i aktualizacja komunikatów stanu oczekiwania, powitań, menu itd.
  • Routing połączeń wg metody DID/DNIS do konkretnych menu lub kolejek
  • Pobieranie od dzwoniącego numeru PIN, numeru konta itd.


Biblioteka Interaction Center Extension Library (IceLib)

  • Interfejs API do tworzenia niestandardowych aplikacji; integracja systemu telefonicznego między aplikacją a platformą CIC w celu wyświetlana okienek informacyjnych i wbudowanego nadzoru połączenia.