Rozwiązania
Rozwiązania dla contact center

Customer Interaction Center (CIC) stworzone przez Interactive Intelligence. Programowa platforma komunikacyjna typu wszystko-w-jednym od jednego dostawcy w porównaniu z wielopunktowymi systemami sprzętowymi, pochodzącymi od wielu dostawców. Pracująca w środowisku Windows. Wykorzystującą protokół SIP. Wyposażona w zestaw zintegrowanych wyspecjalizowanych aplikacji, stworzonych z myślą o potrzebach współczesnych, multimedialnych centrów kontaktowych.

Więcej…
 
Dla biznesu

Customer Interaction Center (CIC) jako korporacyjna platforma komunikacyjna. Niezawodne, zunifikowane rozwiązanie dla przedsiębiorstwa. Innowacyjny, wstępnie zintegrowany pakiet oprogramowania do zarządzania całą komunikacją biznesową na jednej platformie. Zawiera kompletny system telefoniczny dla użytkowników biznesowych, łącząc integrację aplikacji Microsoft oraz wiadomości wraz z dostępem do zdalnych i mobilnych, także. Pracująca w środowisku Windows. Funkcjonalność PBX / IP PBX, poczta głosowa, serwer faksów oraz zunifikowana komunikacja obejmują swoim zasięgiem całe przedsiębiorstwo

Więcej…
 
Automatyzacja procesów, która przynosi prawdziwe korzyści

Interaction Process Automation™
Automatyzacja procesów, która przynosi prawdziwe korzyści... nareszcie!

Automatyzacja procesów biznesowych za pomocą jednego rozwiązania – od początku do końca, minimalizując opóźnienia i ryzyko ludzkich błędów – pozwala uzyskać wymierny zwrot z inwestycji.

Więcej…