Bramy Interactive Intelligence

Interacion Gateeway zapewnia wydajną bramę medialną dla telefonii bazującej na SIP, a w szczególności we współpracy z Interactive Intelligence Customer Interaction Center® (CIC) w zastosowywaniu IP contact center jak i telefonii dla przedsiębiorstwa.

2 models

  • IG204 - 4 trakty, T1/96 channels, E1/120 channels
  • IG208 - 8 traktów, T1/192 channels, E1/240 channels

Obsługiwane protokoły
Obsługa cyfrowych traktów T1/ISDN (NI2, 4ESS, 5ESS, DMS, QSIG ECMA), T1/CAS, oraz  E1/EuroISDN.

Możliwości SIP dla Interaction Dialer
Gdy integrujesz z CIC oraz rozwiązaniem Interaction Dialer® w trybie wychodzącego predictive dialing (prognozowanego wydzwaniania). Interaction Gateway® jest urzadzeniem idealnym przy zastosowaniu w  contact centers, firmach teleusługowych oraz innych przedsiębiorstwach oferujących mieszane przychodzączo/wychodzące usługi dzwonienia:

  • Wykonuje zaawansowaną analizę dla połączeń wychodzących
  • Łatwo rodzi sobie z bardzo dużą ilością połączeń wychodzących na potrzeby Interaction Dialer

Kluczowe korzyści
Interaction Gateway® łatwy w zarządzaniu oraz konfiguracji, sprawia podłączenie bazującego na SIP-systemu CIC do sieci PSTN bardzo łątwym. Dodatkowe korzyści:

  • Płynna kowersja syfrowego traktu-na-SIP
  • Duża skalowalność oraz bezpieczeństwo w architekturze NxM
  • Dużo większy wolumen połączeń wychodzących na potrzeby Interaction Dialer
  • Obługa  protokłu T.38 na potrzeby Fax

 

 

Kontakt


CCSolutions
ul. Chłopickiego 7/9 lok. 68
04-314 Warszawa
Polska

biuro@ccsolutions.pl
tel. +48 (22) 516 93 00
fax +48 (22) 516 93 09