O firmie

CCSolutions jest nową marką należącą do spółki Telefonix.
CCSolutions specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klientów zainteresowanych lub posiadających produkty Interactive Intelligence wchodzących w skład Customer Interaction Center (CIC).
Doświadczony zespół certyfikowanych inżynierów oferuje audyty, projektowanie, dostawy, wdrożenia, Serwis SLA, zarządzanie i outsourcing systemów CIC.

Zakres działalności CCSolutions:

  • Wdrożenia systemu Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence do firm posiadających Call / Contact Center
  • Wdrożenia systemu CIC dla przedsiębiorstw, również wielooddziałowych
  • Serwis SLA (również 24/365)
  • Integracje Systemu CIC z produktami firm trzecich
  • Szkolenia dla administratorów Call Center z zakresu obsługi i zarządzania rozwiązaniami Interactive Intelligence.
  • Audyty telekomunikacyjne i teleinformatyczne oraz projektowanie rozwiązań dla Call center i firm wielooddziałowych.

Naszym celem są rozwiązania:

  • uniwersalne, elastyczne i dostosowane do potrzeb klienta
  • przynoszące wyraźne korzyści i oszczędności
  • przyjazne w użytkowaniu i zarządzaniu
  • spełniające wysokie wymagania rynku i  najnowszych technologii.

Historia Firmy

Firma działa na rynku telekomunikacyjnym, teleinformatycznym i call canter od 1991 roku.

2010 rok – Powołanie marki CCSolutions specjalizującej się w rozwiązaniach Interactive Intelligence,
2009 rok – pozyskanie klienta Avis, integracje systemów CIC,
2008 rok - wdrożenie systemu Customer Interaction Center (CIC),  w Grupie Knauf, specjalizacja firmy w kierunku systemów CIC
2007 rok -  nawiązanie współpracy z firmą Interactive Inteligence, zyskanie statusu „Elite Partner”, wdrożenie systemu Customer Interaction Center (CIC),  w firmie Mondial
2005 rok - stworzenie własnej aplikacji do obsługi call center, liczne wdrożenia i serwisy SLA
2004 rok - podział  na Sagem Networks Poland Sp. z o. o. i Telefonix Sp. z o. o.
2001 rok - przekształcenie w Spółkę z Ograniczoną Odpowiedzialnością
2000 rok -  zawarcie Umowy Dystrybucyjnej z koncernem SAGEM.
1999 rok - połączenie dwóch francuskich koncernów SAT i SAGEM. Wynikiem tego było między innymi zlikwidowanie przedstawicielstwa w Polsce i zmiana polityki dystrybucji.
1998 rok  - współpraca z  SAT - Sagem Polska – dystrybucja, wdrożenia, serwisy SLA systemów teletransmisyjnych i teleinformatycznych.
1991 rok - dealer, instalator i wiodący  programista central Panasonic. Obsługa telekomunikacyjna i teleinformatyczna wielu poważnych firm, w tym wielooddziałowych

Dane o personelu.

Customer Interaction Center (CIC) oraz wszystkie aspekty z nim związane są głównym celem rozwoju naszych inżynierów. CCSolutions  wychodzi z założenia, że profesjonalny pracownik to profesjonalna obsługa, a co za tym idzie zadowolony Klient. Kładziemy zatem bardzo duży nacisk na zaangażowanie kadry, inwestowanie w jej rozwój, a przede wszystkim systematyczne szkolenia zarówno teoretyczne jak i praktyczne. Istotnym z punktu widzenia znajomości potrzeb naszych Klientów oraz doświadczenia w zakresie proponowanych urządzeń i rozwiązań jest fakt, że pomimo, iż firma cały czas się rozwija i zatrudnia nowych pracowników, to w 80% skład personelu od kilku lat się nie zmienił.

Grupy Klientów docelowych:

  • Firmy posiadające call i contact center na własny użytek
  • Firmy świadczące usługi  call i contact center
  • Firmy i instytucje wielooddziałowe

 

 

Kontakt


CCSolutions
ul. Chłopickiego 7/9 lok. 68
04-314 Warszawa
Polska

biuro@ccsolutions.pl
tel. +48 (22) 516 93 00
fax +48 (22) 516 93 09