Mondial Assistance

Mondial Assistance: dostępność dla klienta 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

W Centrum Operacyjnym Mondial Assistance co 3 sekundy dzwoni telefon, co 2 minuty ktoś prosi o interwencję. Każdego dnia zespół Mondial Assistance przeprowadza kilkaset interwencji: agenci Centrum Operacyjnego organizują holowanie samochodów, zamawiają pomoc medyczną i transport do szpitala, pośredniczą w zakupach biletów na mecz i kwiatów dla żony, odpowiadają na pytania dotyczące objawów ciąży i podają adres najbliższego szpitala.

Ideą assistance jest pomoc 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu niezależnie od miejsca zdarzenia. Centrum Operacyjne Mondial Assistance nigdy nie śpi. Telefony z prośbą o interwencję dzwonią nieustannie. Konsultanci firmy odpowiadają za natychmiastowe zorganizowanie pomocy dla klienta we współpracy z jednym z tysięcy usługodawców. Niezależnie czy jest to poniedziałek rano czy I dzień świąt, potrzebna jest szybka reakcja. Od niej zależy życie i zdrowie ubezpieczonych osób.

W najtrudniejszych życiowych momentach liczy się szybka reakcja. 80% telefonów musi zostać odebranych w ciągu 6 sekund. Taka wydajność jest osiągalna tylko przy zastosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań komunikacyjnych.

Assistance opiera się na zaufaniu Klientów, że zawsze wtedy, kiedy będą potrzebowali pomocy, otrzymają ją. Od tego często zależy ich życie i zdrowie. Dlatego tak ważny jest niezawodny system informatyczny. To na nim opiera się organizacja pomocy. W naszym przypadku wybór był prosty. W grę wchodził tylko najnowocześniejszy i przyjazny użytkownikowi system. Taka jest właśnie platforma CIC – powiedział Piotr Krawczyk, Dyrektor Działu IT Mondial Assistance.

Mondial Assistance Group to firma ubezpieczeniowa posiadająca ponad 70 letnią tradycję. Jest prekursorem ubezpieczeń turystycznych, wprowadzonych na rynek we wczesnych latach pięćdziesiątych. Obecnie z ubezpieczeń turystycznych pochodzi blisko 70% wpływów firmy, co świadczyć może o wciąż niezachwianej pozycji w branży turystycznej i assistance. Dziś, w dobie globalizacji wraz z francuską Mondial Assistance, szwajcarską Elvią, amerykańskim World Access oraz australijskim Worldcare - należy do kapitałowej grupy Allianz, tworząc Mondial Assistance Group.

Nasza współpraca z firmą w pierwszym okresie Elvia sięga 1998 czyli początku działalności na terenie Polski. Do roku 2007 system telekomunikacyjny w Mondial Assistance posiadał klasyczna architekturę Centrala PBX współpracująca z wyspecjalizowanymi urządzeniami wspomagające pracę agentów, takimi jak system poczty głosowej, system raportowania i monitorowania, serwer faksów i inne. W roku 2007 przeprowadziliśmy proces płynnej migracji z dotychczasowego klasycznego, wieloelementowego systemu opartego na sprzęcie do nowoczesnego, jednolitego systemu telekomunikacyjnego jakim jest CIC. Wdrożenie poprzedzone było seria testów poszczególnych funkcjonalności – pilot Pozwoliło to efektywnie przeszkolić pracowników i administratorów Mondial Assistance i zapoznać ich z systemem. Produkcyjne” uruchomienie CIC objęło wszystkie podstawowe funkcjonalności: call center z funkcjonalnością ACD, monitorowanie, raportowanie, system poczty głosowej, serwer faksowy, rejestrację rozmów. W następnych miesiącach uruchomiono kolejne kanały komunikacyjne – dystrybucję faksów, e-maili, sms2mail, mail2sms. Po seri szkoleni administratorzy Mondial Assistance sami zarządzają systemem.  CCSolutions zgodnie z umowami SLA czuwa nad rozwiązywaniem nowych zapotrzebowań klienta oraz nad zapewnieniem poprawności pracy systemu.

 

Kontakt


CCSolutions
ul. Chłopickiego 7/9 lok. 68
04-314 Warszawa
Polska

biuro@ccsolutions.pl
tel. +48 (22) 516 93 00
fax +48 (22) 516 93 09